گنبد دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بسته امنیتی کامل و قدرتمند PC Tools Internet Security 2012 9.0.0.912

PC Tools Internet Security یکی از کامل ترین نرم افزارهای امنیتی است که تا به حال عرضه شده است . آنتی ویروسی قدرتمند که می توان آخرین ویروس های رایانه ای را شناسایی کرده و به چشم به هم زدنی تمامی آن ها را حذف نماید مهم ترین قابلیتی است که این بسته امنیتی قدرتمند به خود می بیند.دیوار آتش ، آنتی اسپم ، مبارزه قدرتمند با جاسوس افزارها سه بخش اصلی دیگر این نرم افزار امنیتی را تشکیل می دهند ؛ هریک از این ابزارها قادرند تا به صورت یک نرم افزار مجزا امنیتی کامل را فراهم آورند. استفاده ی بسیار آسان از نرم افزار و در عین حال سرعت بالا در اسکن و اجرا یکی از با اهمیت ترین موارد استفاده از این بسته امنیتی و به طور کلی تمامی نرم افزارها امنیتی محسوب می شود.به روزرسانی های مداوم و البته سریع که تنها با دریافت چند کیلوبایت اطلاعات فراهم می شود باعث خواهد شد تا تمامی کاربران بتوانند از PC Tools Internet Security به سادگی بهره مند شوند. این به روز رسانی ها وقتی معنای واقعی خود را پیدا می کند که این بسته امنیتی از بانک اطلاعاتی قدرتمندی هم بهره ببرد که دقیقا این مورد در مورد PC Tools Internet Security صدق می کند. این بسته امنیتی شامل Spyware Doctor است که یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مبارزه با جاسوس افزارها محسوب شده و جالب است که بدانید این نرم افزار تا به حال ۱۱۰ میلیون بار دانلود شده است . این آمار خیره کننده تنها برای Spyware Doctor است و مطمئنا بسته امنیتی PC Tools Internet Security می تواند به مراتب امنیتی کاملتر را به همراه داشته باشد.این بسته امنیتی در آزمایشات مختلف از مجلات ، سایت ها و لابراتورهای مختلف توانسته به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی خود را مطرح سازد.

 

http://up.vatandownload.com/images/i0h3posjvx3j35w65l6.jpg

.: ادامه مطلب :.

AVG Free Edition 10 Build 2011.1382 آنتی ویروس قدرتمند اما رایگان

 

AVG Free Edition 10

 

بی شک می توان AVG Free Edition را قدرتمندترین آنتی ویروسی دانست که تا کنون با لایسنس رایگان عرضه شده است و  به این مهم می توان از انتخاب شدن این آنتی ویروس توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان پی برد . با نصب و در اختیار داشتن AVG Free Edition می توانید با خیالی آسوده در محیط اینترنت وبگردی کرده و هیچ گونه استرسی مبنی بر این که شاید مورد حمله اهداف خرابکارانه قرار بگیرید بر شما وارد نشود . این نرم افزار امنیتی با محافظت لحظه ای ( real-time ) توسط تکنولوژی پیشرفته AVG LinkScanner’s نه تنها شما را در برابر ویروس های رایانه ای ، بلکه در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک نیز ایمن می گرداند . یکی مهم ترین ویژگی هایی که در این آنتی ویروس به آن توجه ویژه ای شده است ، استفاده حداقلی از منابع سیستم می باشد . یکی از مشکلاتی که کاربران همیشه با آن مواجه بوده اند ، کند شدن محسوس سرعت کامپیوتر آنها پس از نصب نرم افزار های آنتی ویروس بوده است و برخی کاربران برای رهایی از آن حتی مواجهه با خطرهای سایبری را به جان می خرند و خوشبخاته با نصب AVG با کم ترین افت سرعت رو به رو خواهید شد . یکی دیگر از قابلیت های این برنامه ، توانایی به روز رسانی آن به وسیله ی اینترنت می باشد . با این ویژگی به محض شناخته شدن بدافزارهای جدید توسط آزمایشگاه AVG ، کامپیوتر شما در برابر تهدید های آنها ایمن می گردد . ورژن پیش رو که توانایی نصب و اجرا بر روی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون را داراست از قابلیت های بسیاری بهره مند بوده که هر یک به گونه ای وظیفه ی تامین امنیت شما را بر عهده می گیرند .

 

 

.: ادامه مطلب :.

بالابردن سطح امنیت و حذف ویروس ها Avast! Home Edition FREE 6.0.1184

Avast! Home Edition FREE 6

Avast! یکی از شناخته شده ترین کمپانی های طراحی و ساخت نرم افزارهای امنیتی می باشد که با تولیدات منحصر به فردش توانسته است توجه میلیون ها کاربر از سرتاسر پهنه ی گیتی را به خود جلب کند . این شرکت با توجه به نیاز کاربران برای تامین امنیت در کنار ورژن های پرمیوم ، یک ویرایش رایگان نیز قرار داده است که تحت عنوان Avast! Home Edition FREE عرضه می گردد . این برنامه که برای استفاده های خانگی طراحی شده است با مونیتورینگ لحظه ای (‌Real Time) ویندوز شما وظیفه ی تامین امنیت را بر عهده خواهد گرفت . این نرم افزار که به صورت خودکار آپدیت های ارایه شده از سوی کمپانی Avast را دریافت می کند همیشه شما را در بالاترین سطح امنیت قرار خواهد داد .

 

برخی از قابلیت های Avast! Home Edition FREE 6.0.1184 :
- زیر نظر گرفتن فعالیت های اینترنتی
- آپدیت خودکار
- سد ایمنی قدرتمند
- یافتن و حذف سریع ویروس ها
- محیط کاربرپسند
- پشتیبانی از ویندوز های ۶۴ بیتی
- قابلیت سفارشی سازی
- بلاک کردن اسکریپت ها
- و …

.: ادامه مطلب :.

دانلود نجات دادن دیسک (AVG Rescue CD 10.0.110314 Build 3732 (CD/USB

AVG-Rescue-CD

ویندوز شما خراب شده و دیگر بوت نمیشود؟ نگران هستید که این مشکل برایتان پیش بیاید؟ زیاد با این مشکل مواجه میشوید؟ هربار مجبور به تعویض ویندوز میشوید؟ دیگر لازم نیست. با استفاده از این دیسک قابل بوت، دیگر نیاز نیست که ویندوز خود را دوباره نصب کنید. فقط سیستم را با این دیسک بوت کنید و ویندوز خود را تعمیر کنید. همچنین این دیسک تمام ویروس های موجود را از بین میبرد.

CD نجات AVG – دیسک بوت آنتی ویروس برای بازیابی سیستم های ویندوزی که خودشان بوت نمیشوند یا به وسیله ی آلودگی توسط ویروس ها و برنامه های مخرب دیگر بوت نمیشوند.

 

ویژگی های اصلی CD نجات AVG :

- سیستم بر پایه ی لینوکس

-قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از DHCP یا به صورت پیکربندی دستی

-وجود آنتی ویروس و ضدبرنامه های جاسوسی با منبع اطلاعاتی به روز از ویروس ها

-پاک کردن برنامه ها مخرب از سیستم های آلوده. پشتیبانی از سیستم های Windows 2000/XP/Vista (ویندوز ۷ پشتیبانی نمیشود)

-پشتیبانی از سیستم فایل های FAT ,NTFS

-قابلیت بازیابی فایل ها

-قابلیت های متنوع سیستم: مدیریت فایل ها ، Ping ، ویرایشگر رجیستری ویندوز ، command line (لینوکس) و fdisk

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:گنبد دانلود ,گنبد دانلود بزرگترین سایت دانلود ترکمن صحرا,download (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, free download (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, آنتی ویروس, آنتی ویروس به روز, آنتی ویروس قدرتمند, ابزار امنیتی, از بین بردن ویروس ها, افزایش امنیت کاربری, امنیت, بالا بردن امنیت سیستم, برنامه آنتی ویروس رایگان, برنامه امنیتی, دانلود, دانلود (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, دانلود آنتی ویروس AVG, دانلود برنامه, دانلود برنامه رایگان, دانلود رایگان, دانلود رایگان (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار آنتی ویروس, دانلود نرم افزار امنیتی, دانلود نرم افزار رایگان, شناسایی ویروس ها, محافظت در برابر ویروس ها, مقالبه با ویروس, نرم افزار, نرم افزار آنتی ویروس, نرم افزار امنیتی, نرم افزار رایگان, نرم افزار پاک کردن ویروس اتوران, نرم افزار کامپیوتر, نرم افزر امنیتی, پاک کردن ویروس, پاک کردن ویروس ها از روی هارددرایو, پاکسازی ویروس, پاکسازی ویروس ها,
  • رمزنگاری و قفل گذاری فایل ها توسط Secure Folder 5.6

    یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه مطلب  دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : عادل
  • تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,
  • امنیت بی نظیر در دنیای اینترنت با Norton Internet Security 2012 20.1.1.3

    http://fingerprint-security.net/wp-content/uploads/2011/06/internet-security1.jpg

    آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

    .: ادامه مطلب :.

    امنیتی بی همتا در اینترنت با AVG Internet Security 2012 12.0.1809

    http://cdn.cbsi.com.au/story_media/339306309/AVG-AV_2011free_1.jpg

    محافظتی جامع و اساسی بر روی کامپیوترتان برضد ویروس ها و برنامه های مخرب اینترنتی انجام دهید! این محصول بی همتا امنیت اینترنتی شکست ناپذیری از طریق محافظت درمقابل ویروس ها، برنامه های جاسوسی، هکرها، اسپم و سایت های نامناسب برای شما فراهم می کند.AVG Internet Security یک راه حل قابل اعتماد برای کاربران خانگی و یا شرکت های کوچک می باشد که استفاده از آن نیز بسیار اسان است و توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد.این نرم افزار، محافظتی اساسی و همه جانبه برای ویندوز بر علیه کلیه تهدیدهای آنلاین انجام می دهد. با استفاده از این برنامه می توانید با اطمینان خاطر در منزل و یا شرکت از اینترنت استفاده کنید. نسخه ای که هم اکنون برای دانلود آماده شده ، دارای کلیدهای فعال سازی آنتی ویروس تا سال ۲۰۱۸ می باشد. شما از هم اکنون می توانید نسخه ۳۲بیتی و نسخه ۶۴بیتی این نرم افزار امنیتی بی نظیر را دریافت نمایید.

    .: ادامه مطلب :.

    تامین امنیت سیستم با Symantec Norton 360 6.0.0.133 Beta

    http://megapchardware.com/zencart/images/30-Symantec-Norton-Ghost-15.jpg

    محصول جدید کمپانی Symantec می باشد که در زمینه نرم افزارهای  امنیتی و ضد ویروس فعالیت می کند. از معروفترین محصولات این شرکت می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton اشاره نمود. این نرم افزار در واقع یک پک امنیتی کامل می باشد که دارای توانمندیهای زیادی برای برقراری امنیت سیستم با کمک ابزار های مختلف و گونگون جمع آوری شده در این مجموعه می باشد.این نرم افزار با کمک ابزار های مختلف در زمینه حفاظت سیستم از ویروس ها ، مقابله در مقابل برنامه های جاسوسی ، حفاظت سیستم و هویت شما به صورت Online و حمایت از شما در مقابل دزدی هویت در اینترنت که امروزه به یکی از مهمترین مشکلات اینترنت تبدیل شده ، چک نمودن وب سایت ها برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ، دارای دیواره آتش قدرتمند برای مقابله با نفوذ هکرها به سیستم شما ، قابلیت ذخیره سازی اطلاعات آنلاین و  را دارا می باشد.

    .: ادامه مطلب :.

    امنیت کامل در اینترنت با BitDefender Internet Security 2012 Build 15.0.34.1416 Final

    http://www.vegascart.com/media/catalog/product/cache/1/thumbnail/600x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/i/bitdefender_internet_security_2012_build_15.0.27.312_final_tenebra__1312098392_bitdefender-internet-security-2012.jpg

    یکی از محصولات امنیتی شناخته شده در جهان است که دارای کاربران زیادی از سراسر دنیا است . BitDefender Internet Security باعث می شود تا با خیالی آسوده به دنیای اینترنت پای بگذارید بدون اینکه هیچ گونه خطری اطلاعات شما را تهدید کند . برای استفاده نیاز به اعمال تنظیمات خاصی ندارید و پس از نصب ، برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت از کامپیوتر شما را برعهده می گیرد . این نسخه دارای ماژول های مختلفی مانند فایروال ، کنترل والدین ، Antivirus و antispyware ، بخش اسکن سریع ، انتی اسپم و … است که نهایت امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد . جلوگیری از مشاهده ی وب سایت های آلوده ، فیلترکردن URL های مختلف ، حفظ حریم خصوصی ، محافظت از حساب کاربری در سایت های توییتر و فیس بوک ، اسکن فوق العاده سریع و قدرتمند ، مقابله با انواع برنامه های مخرب مانند ویروس ها ، تروجان ها ، هکرها ، روت کیت ها ، کی لاگرها و … از سایر قابلیت های این اینترنت سکوریتی قدرتمند هستند که در ادامه ی مطلب نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی آن  قابل دریافت می باشد .

    .: ادامه مطلب :.

    آنتی ویروس قدرتمند BitDefender AntiVirus Pro 2012 Build 15.0.34.1416 Final

    http://www.antivirussoftwaremax.com/wp-content/uploads/2011/09/Bitdefender-Antivirus-Plus-2012.png

    وجود ویروس های فراوانی که هر دقیقه بر تعداد آنها افزوده می شود نصب یک آنتی ویروس مطمئن ضروری است . برخی افراد با وجود اینکه می دانند آنتی ویروس بسیار نرم افزار مناسبی برای حفاظت از اطلاعات شخصی می باشد اما در رایانه شان را که بنگریم هیچ آنتی ویروسی نیست و این دسته از افراد به Firewall ویندوز بسنده کرده اند و فکر می کنند که این ابزار ویندوز در برابر ویروس ها و تروجان ها ایستادگی می کند . اما آنها باید بدانند تروجان یک فایل جاسوسی می باشد که توسط هکر و با توجه به نیازی که برای دریافت اطلاعات از قربانی دارد آماده میشود و برای قربانی فرستاده میشود. هکر با توجه به نیاز های خود به اطلاعات قربانی این تروجان را ارسال میکند این اطلاعات میتواند شامل پسورد ایمیل یا ایدی قربانی , اشتراک اینترنت (اکانت) , نام و پسورد کامپیوتر قربانی و … باشد . همه ی ما اطلاعات شخصی زیادی در رایانه مان داریم که همواره از آنها به طرق مختلف حفاظت می کنیم . پس لازم است یک آنتی ویروس قدرتمند نصب نماییم . با وجود آنتی ویروس های فراوان که هر کدام قابلیت های خاص خودش را دارد که دیگری فاقد آن است ، این سردرگمی در بین افراد دیده می شود که از چه نرم افزاری استفاده نمایند . تک سافت در ادامه یکی از معتبرترین آنتی ویروس های جهان را به شما معرفی می کند . نام این نرم افزار امنیتی قدرتمند BitDefender Antivirus می باشد . BitDefender Antivirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که با وجود آن در رایانه تان و آپدیت روزانه یا حداقل هر ۳ روز یک بار آن نگرانی از بابت ویروس ها و تروجان ها نخواهید داشت . می توانید این نرم افزار امنیتی قدرتمند را از دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید .

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    gonbad-download

    عادل

    gonbad-download

    http://gonbad-download.loxblog.com

    گنبد دانلود

    بسته امنیتی کامل و قدرتمند PC Tools Internet Security 2012 9.0.0.912

    گنبد دانلود

    سلام من عادل خدر خوجه مدیر سایت گنبد دانلود هستم امیدوارم با ارسال مطالب کاربردی به شما دوستان عزیز کمکی بکنم سایت گنبددانلود|قالب های لوکس بلاگ ابذار وبلاگ نویسی کتاب گنبد کاووس والیبال گنبد دانلود موزیک ترکمنی اصیل سایت ترکمن صحرا موسیقی اصیل ترکمن هاوش گنبد دانلود

    گنبد دانلود